حواسم نیست
حواسم نیست

حواسم نیست

روزنگار: شکم گنده ی جوگیر

با اینکه فاصله ی چندانی با بیگ بنگ ندارم، ولی بالاخره امروز دلو زدم به استخر و تمرینات شنا رو از سر گرفتم. وقتی زمان گیری کردم  و یک دور کامل از همه عقب موندم به این نتیجه رسیدم واقعا این مدت پشت میز نشینی و سرگرمی های جور واجور از من یک چاقالوی شکم گنده مهیا کرده که جلوی  اندام تیغه ای هم تیمی هام روم نمیشد از آب بیرون بیام.  
خلاصه موقع برگشت برای چند صدهزارمین بار به این نتیجه رسیدم زندگی کردن و گذر عمر مثل دلالی توی بازار بورس میمونه. یک لحظه که حواست نباشه ممکنه یه سهام بنجل رو به قیمت خیلی بالا بگیری و تا آخر عمر روی دستت باد کنه مثله همین شکم من. خیلی وقت ها جوی که توی جامعه هست ما رو هم با خودش میبره و برای ما هم میشه یه هدف، یه آرمان. ولی وقتی به خودمون میایم اصلا یادمون نمیاد چرا داریم این کار به خصوص رو انجام میدیم. به حدی این گنگی سخت و سهمگینه که جرئت هر پرسش اضافی رو از آدم میگیره و از اون لحظه میشه روزمرگی مرگبار.


پ.ن: این عکس مربوط به پارا المپیک لندن هست. نسبت من به آین آقا مثله نسبت بادکنک به دلفینه
نظرات 4 + ارسال نظر
نهفتـ یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.nahofte.blogfa.com

و این اعتراف خودش امیدیه !
سلام رضا.

سلام به روی گلتون خوش اومدید

ونوس یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

تمام پست یک طرف....
این عکس یک طرف....
نمی دونم چرا هربار از این نوع عکس ها می بینم دلم یه جورایی می لرزه و بغض میکنم...

فکر کنم اونم اگه مارو ببینه بدجوری بغض کنه

chapdast دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ق.ظ

متنفرم از این واقعیتایی که تو نوشته ها یه سری از کم کاریامو میکوبن تو صورتم.... به حد اعلا حس بی شعوری بهم دس میده... اصلن منطورمو نمی تونم بگم...

هنرمند مملکت این حرفو بزنه ما حسابمون با کرام الکاتبینه...
شما دیگه باید چی کار کنی که نمیکنی؟/؟

مرجان دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ http://zaniroshan.blogfa.com/

خوشم میاد از حالگیری! البته از اون نوعی که خودت حال خودتو می گیری! ادامه بده رضا! تو می تونی!!
یه مدل بادکنک هست از این قلمی ها!!! سعی کن به اون مدل فکر کنی!!
راستی همیشه پاراالمپیک برام جذابتر از المپیک بوده!!
مرسی از انتخاب عکست!

همه یه جوری ان ما هم مازوخیسمی هستیم دیگه
این بادکنک قلمی ها رو خوب اومدی مرجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد