حواسم نیست
حواسم نیست

حواسم نیست

زووم هفته: ویر خوشگلی


بعدا نوشت1: برای یک کار غیر ضروری ولی اجباری دارم میرم کاشان. برای چند روز نیستم. از چپ دست عزیز میخوام طراحی کنن. خوشحال باشن و از گلهاشون مراقبت کنن. از مرجان بزرگوار میخوام البته اگر اینجارو خوند طراحی کنن و عکس بذارن و متن  بنویسن . ونوس جان شما هم قول بده کم تر قهر کنی دعوا نکنید صفا و صمیمیت رو رعایت کنید.

بعدا نوشت2: آدم دور و برش خلوت باشه وصیت کردن هم آسونتره:-)

نظرات 14 + ارسال نظر
Chap dast جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ http://chapdastam.blogsky.com/

یاد ی جک افتادم!!! نمیگم تا دیگه تو رو دخترا زوم نکنی ...
ونوس بیاد سیاه و کبودت می کنه آق پسر :دی

مرسی سرعت!
خداییش نزدیک نیم ساعت روی تمام اعما و احشای این عکس زووم کرده بودم خدا از تقصیراتم بگذره حالا نمیشه بگی یه جوری
ونوس سرش گرمه جای دیگه است

زنی روشن در سایه جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ http://zaniroshan.blogfa.com/

سلام رضا! خوبی؟
این نقاشی کار کیه؟! برام جالبه. دوست دارم نقاشش رو بشناسم.

مرسی مرجان جان.... خودم در به در دنبالشم ببینیم کیه

Chap dast جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

بیشتر شبیه کاریکاتوره !!!
اون چیزایی که دستشونه شبیه سرنگ نیس؟!!!!!!
ونوس کجاس؟!

احتمالا نقاشش پسر بوده دید درستی از اداوات نقاشی های دخترا نداشته

ونوس جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

به بهمیبینم بحث داغ غیبت بنده ست :))
من اینجام مریم جان:)بعدش من غلط کنم همچی کاری بکنم!والا به خدا!چرا از بنده چهره ی دراکولای هفته میسازید آخه:)
یه جورایی مریم راس میگه!شبیه کاریکاتور نیست؟البته خدایی نقاشی خیلی قشنگیه مثل عکسه تقریبا!ولی خب اون چیزا چیه دستشون؟!آقا ما با تمام تبحری که در این زمینه داریم تا حالا از این چیزا ندیدیم!
ولی خدایی عاشق دهن بازشون شدم!!!دقیق دختر همین شکلی میشه وقت آرایش :)))))))

بله ونوس جان شما هستی، ولی به قول شاعر خودت اینجا... دلت اونجا
علاوه بر دهن بازشون که خیلی خوب بود و گفتی دوتا نکته ی محشر داشت
یکیش سمت چپی اس.. یعنی اون کاری که اون داره میکنه کل نوستالژیای بچه های دبیرستانیه، چه پسر پش چه دخترش... اون خال کلی حرف داشت واسه آدم...
چشمای سمت راستی واقعا به نظرم خیلی زنده است

ونوس جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

اقا کدوم خال؟!

کل نوستالژیای بچه های دبیرستانی کدومه؟!اقا من هنوز دیپلم موقتم این چیزا رو نمی فهمم!شفاف سازی کنید لطفا :)))

وااااااااااا، ونوس شما که مدعی تبحر تو زمینه ی میز آمپلی و بورژواا و این حرفایی دیگه از شما بعیده
دست چپی داره چی کار میکنه به نظرت؟ خال نمیذاره؟

ونوس جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

اقا در ضمن یه چیز دیگه!
اینا دبیرستانی هستن مام مثلا پیشیم!
قیافمون مثل بچه های ایناس!اینا چرا انقدر بزرگن؟!
والا دست کم بنده کلی بیبی فیسم!
اینا چه بزرگن!

قبلنا اینطوری بود شما یادت نمیاد.. البته شما هم خوبیش اینه که یک عمر جووون به نظر میرسی

Chap dast شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ

نه اصن شبیه سرنگم... اون وسطیه انگار لبش شکاف ورداشته !!!
سفر سلامت و بی خطر !!!!

Chap dast شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ

سرنگه*

ونوس شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ

نمی دونم والا!
خب خال میذاره که چی بشه؟!
آقا بنده (کل نوستالژیای بچه های دبیرستانی )رو تکذیب میکنم!والا من تا حالا از این چیزا ندیدم و بلدم نیستم!!
سفرتون بی خطر باشه :)))
چشم:)
با وجود اینکه ناسازگاری تو خونمه ولی به خاطر شما چشم:)کمتر دعوا میکنم:)

zahraaaaaa یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.mybooda.blogfa.com

@};-

زنی روشن در سایه یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ http://zaniroshan.blogfa.com/

سفرت بخیر رضا! مراقب خودت باش.
منم اون کارهایی که گفتی رو انجام می دم.
زود برگرد و بهم سر بزن.

زنی روشن در سایه یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://zaniroshan.blogfa.com/

دخترا
اون سرنگه
دارن یه کاری می کنن که من فکر کنم بهش میگن بوتاکس
خوب نیگا کنین
چشم و لب و گونه شونو بزرگ می کنن
برجسته می کنن تا توی چشم بیاد
توی چشم بیاد تا خودشون دیده بشن
این یعنی امروزه زن رو اینطور می بینن
اینطور تلاش می کنن که دیده بشن
...

ونوس دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

فکر کنم حق با مرجان خانم باشه :)
منم همش از اول این وسطی رو نگاه می کردم که چرا یه قسمت لبش باد کرده یه قسمتش نه!فکر کنم داره ژل و این چیزا تزریق میکنه!
البته در کل نمی دونم والا!
آقا رضا از همین جا میگم شما هم مواظب خودت باش و زودی برگرد :)

ونوس پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

اقا رضا خب برگرد
من جدی جدی دلم تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد