حواسم نیست
حواسم نیست

حواسم نیست

هرهر: تو روحت!

محمد رضا باهنر که معرف حضور هر پیشکسوت ریش سفید سیاست پیشه ای است چندی پیش گفت: احمدی نژاد چون به مشایی اعتقاد دارد از نفرین او میترسد. 

این را که خواندم روی میز شرکت پق زدم زیر خنده و بر همگان از جمله معاون عبوس عیان شد که آن قیافه ی جدی که تا چند لحظه پیش وانمود میکرد به کارهای شرکت رسیدگی میکند طبق معمول سر در کار دیگری کرده است و توبیخ اللازم است. 

پوریا عالمی در صفحه ی آخر روزنامه ی اعتماد نگاه زائد الوصفی به این مقوله داشته است که حیف بود اینجا یادداشت نشود:

دیالوگ :   -به روح اعتقاد داری؟    -نه من به مشایی اعتقاد دارم.

به نظر کارشناسان اگر مسولان به جای مشایی به روح اعتقاد داشته باشند خیلی اوضاع بهتر میشد. چون وقتی یک نفر خبطی کند مردم مستقیما با روح او وارد مذاکره میشوند و هر گله ای دارند تو روح وی اعلام میکنند. مثلا: 

مقام مسئول در جمع مردم: شما با بنده که خیلی خوب هستم کاری ندارید؟ انتقادی اعتراضی چیزی به عملکرد بی نقص من ندارید؟

مردم:نه قربون دستت هرچی بود قبلا با جزئیات و مو به مو تو روحت مطرح کردیم.

پ.ن: اگر ونوس عزیز مهربان شد و اینجا را خواند برایم بی زحمت خصوصی بگذارد.

نظرات 4 + ارسال نظر
chapdast یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

هیچی از سیاست حالیم نی... اصنم دوس ندارم برم پی ماجراهای داغون ترش...
همچنان معتقدم سیاست کثیفه . . خیلی . .
ونوس چرا همچی کرده ؟!!!!!!!!!!!!!!!!

سیاست ایران رو دقدقا باید در همچین قالب طنزی بررسی کرد چون از اول مشروطه سیاست مدار خوب در چرخه نمونده و یه مشت لمپن وارد ماجرا شدن

ونوس یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

سلاملیکم:)
بله دیگه :)
من هستم همه تون رو هم می خونم
و با عرض معدرت بنده بلد نیستم تو بلاگ اسکای خصوصی بذارم یعنی هرچقدر می گردم پیدا نمی کنم!
مرسی که به یاد بودید
در مورد پست هم که چی بگم!من اصلا نمی فهمم این آدم ها چی میگن!

مهسای عزیز تو که نباشی در خودخواهانه ترین نگاه یعنی پنجاه درصد مخاطبان من قهر کرده اند. اگر گفتم خصوصی به این دلیل بود که کاملا پست آخرتان را خواندم و یکراست رفتم سراغ پست شماره 70. همانی که مرا شوریده ی قلمت کرد و یکی از دلایلی بود که حرف مریم را برای تاسیس اینجا اجابت کردم. احساس کردم دیگر وبلاگت گم خواهد شد و به خاطر همین پست شماره 68 و تمام پست هایی که برایم خاطره ساز بودند را هول هولکی خواندم چون فکر میکردم شاید نباشی
علاقه ی من شخصیت و قلم شما نوع خاصی از تعریف را دارد که به نظر من توصیفی نیست.
من برخلاف تمام پیچیدگی های زندگی ام به طرز سرسام آوری گوش های شنونده ای برای درد دل دارم. دوست دارم حالا که قرار است مدتی هرچند کوتاه با هم باشیم( من و تو و مریم) طوری باشد که بیاییم و از خودمان بگوییم راه حل بدهیم راه حل بخواهیم خیلی راحت حرفمان را بزنیم
راستش شما در معلق کردن وبلاگت مخیر هستی ولی در شکستن این ارتباط به طور اجباری نه
لینک تماس با من در گوشه ی بالای وبلاگ برای کامنت خصوصی است.

Chap dast دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ

ونوس بی تربیت !!! این چ طرز بلاگ حذف کردنه !!!!!!

سبک اعتراضتو می پسندم بانو

ونوس دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ق.ظ

ا
مریم اینجا هم فش دادی بهم
آفرین آفرین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد