حواسم نیست
حواسم نیست

حواسم نیست

زووم هفته: خوب ها

1.

2.

3.


پ.ن1: عکس اول بدون شرح.

پ.ن2: عکس دوم متعلق به بازیگر هندی پریتی زینتا است که تمام رویاهای نوجوانی ام را در تملک خود گرفته بود. همان روزهای اول زلزله پیام تسلیت توییت کرد و من به دلیل این تلاقی در به در دنبال فیلم های هندی بایگانی شده ی پدرم هستم.

پ.ن3 : همه ی مشاجرات به سبک ایرانی هیچ گاه به نتیجه نمیرسد چراکه همیشه یک سوتفاهم گنده اساس استدلال ما را تشکیل می دهد. عکس سوم که این مدت گوشه ی بسیاری از وبلاگ ها خودنمایی میکرد متعلق به استاد سبک جدید کاریکاتور مانا نیستانی است. مانا کسی نیست جز آن روزنامه نگار بخت برگشته ای که یکی از روزهای خرداد با کشیدن کاریکاتور معروف سوسک در روزنامه ایران برای همیشه کاریکاتور زندگی اش تلخ شد و خیلی ها را از هم منزجر کرد.

پ.ن 4: ونوس عزیز و مریم بزرگوار کامنت آخر پست قبلی را به پاس مهربانیشان از من پذیرا باشند

نظرات 3 + ارسال نظر
حرف تصویر پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ http://terman.blogfa.com

دیشب دونه دونه به ستاره ها سر زدم اما هچکدوم تو نبودی اما وقتی

به آخرین ستاره رسیدم، آروم بهم گفت: اون خوده ماهه

تو هنوز دنبال ستاره ای ...

منتظرم

ونوس پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.vahmeh-sabz.blogfa.com

بدون شرح اول رو خیلی دوست داشتم...
عکس دوم رو هم که منم خوشم میاد از این بازیگره خیلی نازه!ولی خب تا همین حد!
عکس آخر هم که هیچ ندارم برای گفتن....سکووووت..

من هم سکوت

Chap dast پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

عکس اول و آخرت (البته توضیح عکس آخرت) انگاری روبروی هم ان...
عکس اول نشونه ی همدلی مردممونه.. عکس آخر (منظورم ماناس نه خود عکس) یادآور از وسط نصف شدن مردم ایران...
بیشتر کارای مانا رو دوس دارم ولی هرچی فک می کنم یادم نمیاد که قبل ِ خرداد 84 جوکهایی داشتیم ک اولش با ی روز ی ... شروع میشد... انگاری از 84 به این ور ایران تکه تکه شد و معتقدم استارت این از هم گسستگی رو مانا زد...
پریتی زینتا رو منم خیلی دوس داشتم، به قول تو نوجونی ما با این عکسا طی شد... پیام تسلیتش برام جالب بود..

کسی استارت نزد... استارت زده شد. اون موقع من کاریکاتور رو دیدم واقعا نمیدونستم چه کسی اینقدر ریزبین بوده که چنین خبطی رو کشف کرده و چه کسی اونو توی بوق و کرنا کرده

الان این آدم عکس به این خوبی کشیده همدردی کرده ولی چند نفر مطلع هستن اصلا مگر اهمیتی داره میخوام بگم ما مردمانی هستیم که دچار سوء تفاهمیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد