حواسم نیست
حواسم نیست

حواسم نیست

هرهر:تو دیگه چی میگی؟

آیا تا به حال کلمه ی "بنین" به گوشتان خورده است؟ به نظرتان این کلمه مربط به چه چیزی میتواند باشد؟ نوع خاصی از گیاهان خود رو است؟ نام یکی از مدال آوران المپیک؟ کلمه ای در قرآن؟ 

احتمالا شما هم مثل من در اشتباهید!! "بنین" نام یکی از کشورهایی است که در اجلاس سران تهران برای حل مشکل سوریه شرکت کرده است. به خداوندی خدا بشار اسد اگر بفهمد این کشور هم نگران مشکلات سوریه است سریعا به روش هیتلری خودکشی میکند.

نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.vahmeh-sabz.blogfa.com

واقعا هر هر هر
لابد اینم قراره کشور برادر بشه!!!!جان خودم عاشق کشورهای دوستم!!سومالی و سوریه و فلسطین و .... مثل یه عده دوست فابریک می مونیم که یکی معتاده...یکی حشیش میکشه..یکی دزده...یکی بی پدر مادره.. یکی قاتله حتی!!خلاصه دوستامون و ما همه با هم میشیم یه سری ارازل و اوباش که از هر طرف زدن تو سرشون!
+من عشاق مرگ هیتلری ام...یه عمر سروری کرد واسه خودش آخرش هم نذاشت هیچکی بجز خودش شکوه قتلشو بچشه!!!

ونوس جان میبینم شما هم ظاهرا مثه من سخت مشغول طلب مغفرت هستی در این شبا ی احیا

ونوس جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.vahmeh-sabz.blogfa.com

اینجارو اشتباه کردید....
نه متاسفانه!
نمی دونم چرا این رمضون اینجوری شدم!اصلا دست و دلم به نمازو روزه و دعا نمیره...فقط طبق معمول نمازهای پنچ گانه رو با سرعت نور می خونم و تمام!
نمی دونم...فکر کنم زیادی گناه کارم خدا منو به امان خودم ول کرده...نمی دونم چرا اینجوریم...!!!!

بلوغ این تیپ تغییرات را هم پشت سرش دارد...

ونوس جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.vahmeh-sabz.blogfa.com

البته فکر کنم اینی که شما میگی دیگه من زیادی براش پیر شده ام!
فکرنکنم دیگه مال این سن و سال باشه!!!

پیر!!!!!!!! شما پیری اونوقت ما چی هستیم؟

chapdast جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

اسم این کشور رو تابحال نشنیده بودم!!!!
حالا ببین این روزای خوشمونه... :(
من میخام خودکشی کنم ک کشورم ب این حال و روز افتاده. !!!!

اگه با خودکشی بهتر میشد من الان در خدمتتون نبودم خانوووم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد