حواسم نیست
حواسم نیست

حواسم نیست

زووم هفته: نوستالژیا


پ.ن: آقا اجازه جواب میدم. زود تند سریع جواب میدم

نظرات 8 + ارسال نظر
ونوس جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.vahmeh-sabz.blogfa.com

یعنی چی خب!
من بازی نمیکنم...:))))
آقا این عکستون واسه ما باز نمیشه خب!!!

رضا کوچولو جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ق.ظ

دوباره آپلود کردم

ونوس جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.vahmeh-sabz.blogfa.com

دست شما درد نکنه:)
شرمنده فرمودید
الان دیدم
این مال چه فیلمیه؟

آهان الان جیگرم حال اومد.. چند تا پست قبلی مدعی شده بودید که هرچی ملت دهه شصتی به عنوان نوستالزی مطرح میکنن شما هم یادتونو
این مثال نقض حرف شماست الان...

ونوس جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ


خب من که کامل کامل یادم نمیاد!مثل چند تیکه عکس..مثل یه فیلم کوتاه...یه خواب...بله۱
حالا نمیشه مرحمت کیند و بگید این کدوم فیلمه؟!

واقعیتش اسمش یادم نیست

chapdast جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

ی تصویر محو از این یادمه... فک کمن مال وقتیه ک من تو قنداق بودم :))))))

دیگه من و شما اینقد اختلاف سنی نداریم خانوم جان

Chap dast شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

من نگفتم شما ده سال از من بزرگتری ک ... فک کن من سه سالم بوده شما 6 سالت و این فیلمه رو پخش می کردن... خب ببین کدوممون بهترتر یادمون میمونه ؟!:دی

ونوس شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ

هه هه
تاریخ تولدتون رو شد آقا

رضا کوچولو شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

ونوس امان از دست تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد